Anasayfa
Hakkımda
Reklam
İletişim
sipsiv2
Çalışan Güncel
Twitter DNS Ayarları. TIKLAYIN...!
sipsiv2
Çalışan Güncel
YouTube DNS Ayarları. TIKLAYIN...!
sipsiv2
En İyi ve En Popüler
DNS Servisleri. TIKLAYIN...!

Mac OS X Tiger DNS Değiştirme ( Resimli Anlatım )

....

mac os x tiger dns degistirme 2 Mac OS X Tiger DNS Değiştirme ( Resimli Anlatım )Mac OS X Tiger DNS Değiştirme ( Resimli Anlatım )



                İnternet dünyasında gün geçmiyor ki bir site erişimi engelleme haberi çıkmasın. Bu kadar sık ve çok web sayfası yasaklandığı günlerde bilgisayarımızı ve internetimizi özgürce kullanmak git gide zorlaşıyor. Bir çok sebepten dolayı erişimi engellenen bazı sitelere bizlerin erişebilmesi için bilgisayarlarımızda bazı ufak ayar değişiklikleri yapmamız gerekmektedir. Yasaklı sitelere girebilmek için kullanabileceğimiz yöntemler vardır. Bu yöntemlerden en sık tercih edilen ve uygulaması en basit olan yöntem DNS değiştirme yöntemidir. Daha önceki yazılarımızda farklı işletim sistemleri için bilgisayarımızdan DNS sunucularımızı nasıl değiştireceğimizi anlatmıştık. Bu yazımızda da sizlerle beraber Apple firmasının geliştirdiği işletim sistemi olan Mac OS X Tiger bilgisayar işletim sisteminin kurulu olduğu bir bilgisayarda DNS sunucunuzu değiştirerek yasaklı sitelere nasıl giriş yapabileceğiniz hakkında bilgiler vereceğiz.
Öncelikle bilgisayarınızım sol üst tarafındaki Apple ikonuna tıklayın ve açılan pencerede Sistem Özellikleri ni tıklayın. Daha sonra açılan Sistem Özellikleri sayfasından ikonunu tıklayın. Ardından açılan sayfada bağlantı türünüzü seçin ve ekranın sağ alt tarafındaki Gelişmiş butonuna tıklayın. Çıkan sayfada üst taraftaki sekmelerden DNS  i tıklayın ve alt kısıma tercih ettiğiniz DNS sunucularını yazın. Örneğin üstteki satıra 208.67.222.222 alttaki satıra da 208.67.220.220 yazın ve  Tamam a tıklayın. Yapacağınız bu işlemler için ekran görüntülerini aşağıda bulabilirsiniz.
mac os x tiger dns degistirme 3 Mac OS X Tiger DNS Değiştirme ( Resimli Anlatım ) mac os x tiger dns degistirme 5 Mac OS X Tiger DNS Değiştirme ( Resimli Anlatım ) mac os x tiger dns degistirme 7 Mac OS X Tiger DNS Değiştirme ( Resimli Anlatım ) mac os x tiger dns degistirme 6 Mac OS X Tiger DNS Değiştirme ( Resimli Anlatım )
Benzer Yazılar
Yorumlar ( Yorum Yok )

Bu sitede yayınlanan yazılar kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz. Tüm hakları saklıdır.