Anasayfa
Hakkımda
Reklam
İletişim
sipsiv2
Çalışan Güncel
Twitter DNS Ayarları. TIKLAYIN...!
sipsiv2
Çalışan Güncel
YouTube DNS Ayarları. TIKLAYIN...!
sipsiv2
En İyi ve En Popüler
DNS Servisleri. TIKLAYIN...!

Pardus DNS Değiştirme

....


 Pardus DNS Değiştirme Pardus, TÜBİTAK-UEKAE tarafından geliştirilmiş açık kaynak kodlu bir işletim sistemidir. Pardus işletim sistemine sahip bir bilgisayarda yasaklı sitelere giriş yapabilmek için DNS ayarlarınızı değiştirmek Windows işletim sistemine sahip bilgisayara göre biraz daha farklı bir yol izlememiz gerekiyor. Pardus işletim sisteminde DNS ayarlarınızı değiştirmek için KDE Network arabirimini kullanmanız gerekir. Bunun için de ekranın sağ alt köşesinde bulunan Ethernet Kartı simgesine tıklıyoruz ve açılan küçük pencerede Ağ Yönetim Ayarlarına giriyoruz.  Ağ Bağlantıları kısmından hangi tür internet bağlantısı kullanıyorsanız onu seçin. Yani internete kablo ile bağlanıyorsanız kabloyu, Wi-Fi ile bağlanıyorsanız kablosuz bölümünü seçin ve sağ taraftaki Düzenle seçeneğine tıklayın. Açılan sayfada IPv4 Adresi sekmesine tıklayın ve Yöntem seçeneğini açın. Bu kısımda açılan seçeneklerden Sadece otomatik ( DHCP ) adresler bölümünü seçin. Şimdide DNS Sunucularına tıklayarak istediğiniz DNS sunucusunun IP lerini girebilirsiniz. Bu alanda birinci kısma 208.67.220.220  ikinci kısma da 208.67.222.222 girebilirsiniz. Bu işlemler bittikten sonra internette istediğiniz web sayfalarına girebilirsiniz
Benzer Yazılar
Yorumlar ( Yorum Yok )

Bu sitede yayınlanan yazılar kaynak gösterilmeden alıntı yapılamaz. Tüm hakları saklıdır.